Om du har et varemerke eller et firma så er det en del ting man må ta i betraktning for hvordan man ønsker å markedsføre seg selv, og hvordan man vil at folk skal se hva en har å tilby. Har man et varemerke så har man sannsynligvis også en logo og det er noe som må tenkes på når en velger hva man vil ha. En hettegenser kan man velge, i svart, smelle på logoen, og den er klar. Men om også logoen eller varemerket er svart, eller om det rett og slett ikke passer med den typen av farge, hva skal man gjøre da?
Det er interessant å tenke over, fordi hvordan man velger å gjøre dette kan være veldig viktig for hvordan ens merkevare blir oppfattet av de som ser det. Man må få til noe som gjør at fargene på det man har å vise frem, passer godt med hettegenseren. Det å konsultere et selskap som spesialiserer i slike ting kan man jo gjøre, men det kan jo koste en del. Til syvende og sist så er det du som kjenner til din merkevare best, og vet hva som passer til den stilen du vil ha. Det er ingen som kjenner til det du har mer enn du selv.
Det er viktig å tilpasse den og ordne det hele etter varemerket stil og selve selskapets stil. Om du velger virkelig fine farger så er det også noe som kan gjøre et godt inntrykk hos folk som ser det. Spesielt om man klarer å gjøre det til noe moteriktig som folk skal ønske å kunne eie. Det er det som er det virkelige trikset her, selv om det jo er ganske vanskelig å oppnå, får man faktisk si. Det som er uansett viktig er å være oppmerksom på hva man vil ha, og tenke igjennom det godt.